exclamation-circle Modulok összeakadása

Több
2016 ápr. 19 22:44 #1 Írta: laszlo.sovari
Modulok összeakadása téma létrehozva laszlo.sovari által
Szervusztok!

Frissen regeltem, kezdő vagyok... lehet, hogy bénán írom...

Joomla! 2.5.27 és VirtueMart 2.6.22

Alábbiakban kérem a segítséget:
Az oldalon (horgaszat-webshop.hu) van két modul, ami összeakad. A VirtueMart Kategóriák modul (bal oldali függőleges menüsáv), illetve az Art Image Cycle modul (főoldal Slideshow), azaz a slideshow valamiért megakadt. Még 22-én normálisan ment, nem tudok semmilyen változásról, ami okozhatta (sem feltöltés, sem beállítás).
Azt tapasztaltam, hogy ha leveszem a kategóriákat, a slideshow hibátlanul megy. Bármelyik pozícióba is teszem át a kategóriákat, illetve a slide-ot, összeakadnak. Az oldal vizsgálatakor java futtatási hibára hivatkozik, de nem látom valósnak az ott leírt hibákat...
Szóval 2 napja kuplungozok rajta (beállítás módosításokkal), egyelőre sikertelenül.

Előre is köszönöm!

SóváriLászló

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2016 ápr. 20 07:21 #2 Írta: Zotius
Zotius válaszolt a következő témában: Modulok összeakadása
Az nem lehet, hogy túl sok képet (38 darabot) tettél a slideshow-ba? (javascript memóriakezelés...?)
Én a helyedben kipróbálnám előbb 4-5 képpel, s ha akkor oké, akkor emelném néhány képpel.
Egyébként feleslegesnek tartok ennyi képet vetíteni, ha figyelembe vesszük, hogy az oldal látogatója "mozog az oldalon", s nem ül fél órán át a címlap előtt - mert az csak a „Kezdőlap” menüponthoz van hozzárendelve -, hogy a diavetítésben gyönyörködjön. Az oldal böngészésekor a slideshow általában amúgy is mindig az elejéről kezdi a vetítést (hacsak nem random-ra állítod a képsorrendet), így kevés az esély, hogy az összes (38) képet meg tudod neki mutatni.

Ha hasznos volt a hozzászólásom számodra, nyugodtan megnyomhatod lent a „Köszönet” gombot :)
A következő felhasználók mondtak köszönetet: laszlo.sovari

Több
2016 ápr. 20 07:33 #3 Írta: Zotius