jobb oldali modul bizonyos menüknél az oldal alján. Miért?

  • funnygirl
  • funnygirl profilkép Témaindító
  • Látogató
  • Látogató
8 éve 11 hónapja #7243 Írta: funnygirl
Sziasztok,
Abszolút kezdő vagyok, de már hetek óta építkezik a lapom localhoston.
Keresgéltem vendégként a fórumon, de nem találtam megoldást a következőkre:
Adódott a következő 2 probléma:

PROBLÉMA_1:
az oldalon van 2-3 modul right pozícióban.
Viszont: ha a vízszintes menü egyik almenüjét nyitom le, egy kategóriát szeretnék megjeleníteni itt, ami több cikket tartalmaz, az egyes cikkeket reed more-ral lehetne végigolvasni. A kategória blog elrendezést választottam. Így az említett modulok ezek alatt jelennek meg.
Mit csináltam rosszul?

PROBLÉMA_2:
adott a felső vízszintes főmenü. A menüpontok almenüket is tartalmaznak.
ha az egyik ilyen lenyíló menüre kattintok, szépen bejön, amit szeretnék. (maga a cikk és csak erre az oldalra vonatkozó függőleges menü.)
DE! ha magára a főmenüre kattintok, akkor kilistázódik a kategória lista (mert ott azt szerettem volna, hogy azokra való kattintással is ugyanarra az "oldalra" kerüljek, mint a lenyíló menüből), ám ebben az esetben a megfelelő kategóriára kattintva az alkategóriák listázódnak.
Mit kell beállítani, hogy ugyanoda jussak?

Előre is köszönöm.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
8 éve 11 hónapja #7250 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a következő témában: jobb oldali modul bizonyos menüknél az oldal alján. Miért?
Ha esetleg tudsz, akkor tölts fel egy pár képernyőképet.

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

  • funnygirl
  • funnygirl profilkép Témaindító
  • Látogató
  • Látogató
8 éve 11 hónapja #7251 Írta: funnygirl