- Hozzászólások: 106
- Köszönetek: 1
Kereskedelmi és bolt bővítmények
fizetési mód hibázik
- Rendy77
- Témaindító
- Nem elérhető
- Prémium fórumozó
Kevesebb
Több
fizetési mód hibázik téma létrehozva Rendy77 által
Sziasztok.
Olyan problémám lenne, hogy elkészült egy webshop, minden flottul megy, súly alapján számolja a szállítási költséget is, tehát minden rendben van vele..., de a fizetésnél hibázik. Úgy értem, hogy amikor bejelöli hogy utánvéttel fizet (10.000 Ft-ig) "érték alapján vannak berakva az utánvétek", akkor jól jelenik meg, jó összeget ad hozzá a rendszer. Viszont amikor véglegesíti a vásárlást, a visszaigazoló e-mailben CSAK A SZÖVEGET elrontja. Tehát azt írja ki, hogy Utánvét 20.000 Ft-ig, de az összeg marad a jó 10.000 Ft-os értéken. Az admin felületen jól jelenik meg a szöveg, jól számol, viszont a visszaigazoló e-mailben valamint amikor a frontenden a vásárló visszanézi a rendelését, rossz szöveget ír ki a fizetési módhoz. A furcsa hogy admin felületen jól látszik, csak az e-mailben és az online frontend részen hibázik. A fizetési érték viszont változatlanul jó mindenhol. Mi lehet a gond? Remélem érhető Csatoltam képet is, hátha így jobban érthető. A zöld a jó adat, a piros a hibás.
Olyan problémám lenne, hogy elkészült egy webshop, minden flottul megy, súly alapján számolja a szállítási költséget is, tehát minden rendben van vele..., de a fizetésnél hibázik. Úgy értem, hogy amikor bejelöli hogy utánvéttel fizet (10.000 Ft-ig) "érték alapján vannak berakva az utánvétek", akkor jól jelenik meg, jó összeget ad hozzá a rendszer. Viszont amikor véglegesíti a vásárlást, a visszaigazoló e-mailben CSAK A SZÖVEGET elrontja. Tehát azt írja ki, hogy Utánvét 20.000 Ft-ig, de az összeg marad a jó 10.000 Ft-os értéken. Az admin felületen jól jelenik meg a szöveg, jól számol, viszont a visszaigazoló e-mailben valamint amikor a frontenden a vásárló visszanézi a rendelését, rossz szöveget ír ki a fizetési módhoz. A furcsa hogy admin felületen jól látszik, csak az e-mailben és az online frontend részen hibázik. A fizetési érték viszont változatlanul jó mindenhol. Mi lehet a gond? Remélem érhető Csatoltam képet is, hátha így jobban érthető. A zöld a jó adat, a piros a hibás.
Utolsó szerkesztés: 3 éve 11 hónapja Rendy77 által. Indoklás: kiegészítés
Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!
- Rendy77
- Témaindító
- Nem elérhető
- Prémium fórumozó
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 106
- Köszönetek: 1
Rendy77 válaszolt a következő témában: fizetési mód hibázik
Megoldottam, de leírom hogyan, hátha valakinek majd segít. A quickstartból az adatbázisba benne maradt 4 angol nyelvű rendelés, aminek a fizetési ID-ja 1-es volt és a pénzneme USD. Ez nem volt látható adminba akkor se amikor visszaállítottam angol nyelvűre az admin felületet és a virtuemartot is. Ezeked adatbázisból töröltem és az angol payment id 1-et is, hogy csak a magyar táblába legyenek adatok. Ez megoldotta a gondot és jó értékeket kapok már minden rendelésnél. Érdekes bug, nem tudom miért véletlen szerűen és miért a magyar fizetési neveket írta ki, de a lényeg hogy megoldódott. Remélem valakinek segít majd a jövőben ha ilyenbe ütközik.
Utolsó szerkesztés: 3 éve 11 hónapja Rendy77 által.
Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!
Az oldal semmilyen kapcsolatban nem áll a Joomla!© Projecttel, sem az Open Source Matters-zel. A Joomla!© logót korlátolt licenc alatt használjuk, melyet az Open Source Matters védjegytulajdonos biztosít az Egyesült Államokban és más országokban. Minden jog fenntartva © 2011-2023 Joomla! Magyarország.
Az oldal tárhelyét a Tárhelypark biztosítja. Ha támogatni szeretnéd az oldal működését, akkor kérjük, hogy az alábbi hivatkozáson keresztül vásárolj tárhelyet.