Domain ímél Gmail alapon

Több
9 éve 11 hónapja #4525 Írta: Petrov12
Domain ímél Gmail alapon téma létrehozva Petrov12 által
Hali,

lehet nem jó helyen kérdezem...
van egy olyan kérdésem hogy van egy domainom,
de azt akarom hogy gmail kezelje a levelezésemet...
hogy lehet összekötni

szóval a gmailen betudjak jelentkezni pl: info@domain.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
9 éve 11 hónapja #4529 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a következő témában: Domain ímél Gmail alapon
A Gmail kezelheti a domain íméled és akkor a Gmail-es email címed és Gmail-hez szükséges adatokat kell megadnod a Joomla!-ban.

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
9 éve 11 hónapja - 9 éve 11 hónapja #4530 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a következő témában: Domain ímél Gmail alapon
A Gmail kezelheti a domain íméled és akkor a Gmail-es ímélcímed és Gmail-hez szükséges adatokat kell megadnod a Joomla!-ban.

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu
Utolsó szerkesztés: 9 éve 11 hónapja Balázs által.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
9 éve 9 hónapja #5229 Írta: smok3
smok3 válaszolt a következő témában: Domain ímél Gmail alapon
Sziasztok!

Nekem is ez a problémám. A regisztrációnál nem küldi el az emailt. A tárhelyszolgáltató csak a prémium előfizetésnél támogatja a phpmail-t, ezért javasolták a gmailes smtp megoldást.
Code:
Megjegyzés Sikertelen SMTP-csatlakozás Figyelmeztetés A regisztrálás nem sikerült: Hiba merült föl a regisztrációs e-mail küldésekor. Webhelyünk adminisztrátorának is küldtünk üzenetet.

A fenti leírást megcsináltam, szinte minden variációt kipróbáltam már. Arra még nem sikerült rájönöm, hogy a gmail pluginnak van-e köze ehhez (bár próbáltam úgy hogy engedélyezve volt, de kikapcsolt állapotban se működött jól a dolog) vagy az nem ehhez kell? :D
Választokoat előre is köszi

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
9 éve 8 hónapja - 9 éve 8 hónapja #5233 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a következő témában: Domain ímél Gmail alapon
Nem vetettem össze a két leírást, de itt egy másik: How to Configure Joomla 2.5 to Send Email using Gmail (Egyébként ha jól olvasom, az OpenSSL kiterjesztésnek bekapcsolva kell lennie a szerveren, hogy működjön.)

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu
Utolsó szerkesztés: 9 éve 8 hónapja Balázs által.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
9 éve 8 hónapja - 9 éve 8 hónapja #5238 Írta: Zotius
Zotius válaszolt a következő témában: Vigyázat! Domain ímél Gmail alapon
Kedves Petrov12, smok3, és kedves Balázs!

VIGYÁZAT! Tárhelyszolgáltatómnál (tárhely.eu) az alábbi tájékoztatás olvasható a tárhelyről küldésre kerülő emailekkel kapcsolatban. Ezt a cikket 1:1-ben bemásolom ide, és sötétvörössel kiemeltem a lényeget a „hamisított fejléc” miatt. Gyakorlatilag, ha egy weboldal nem a saját szerverén működő email címről küld rendszer emaileket, hanem egy „külső” gmail-es címről, az fejléc hamisításnak minősül, és a szolgáltatót megbüntethetik.

Weboldalak levélküldési beállításának változása

Szervereinken egy biztonsági beállítást fogunk hamarosan alkalmazni, ami érintheti akár az Ön weboldalát is.

Mikor érinthet engem?
Ha a weboldalán van kapcsolatfelvételi, megrendelési (tehát bármilyen email küldő) lehetőség, amikor egy ügyfél, látogató ír Önnek és Ön és az ügyfél is kap levelet.

Tehát érintett vagyok?
Nem biztos. A weboldalak túlnyomó többségénél jól van beállítva. Kizárólag akkor érintett, ha a weboldala a látogató/megrendelő email címével küldi ki ezeket a leveleket.

Miért gond ez?
Mert ez nemzetközi SPAM szabályokba ütközik. Hamisított levél fejlécnek minősül és nem csak az Ön oldalát, hanem az egész szervert tiltó listára helyezhetik, ami már többször megtörtént.

Bővebben?
A probléma az, hogy ha a levelet úgynevezett "hamisított fejléccel" küldi a rendszere. Ami azt jelenti, hogy pl. a megrendelője, regisztrálója (stb) email fiókjával (citromail, freemail, gmail, yahoo stb.) küldi a weboldala Önnek és ügyfelének is az értesítést. Ezt azonban a szolgáltatók SPAMnek vélik, hiszen se a citromail, freemail, gmail, yahoo stb. levelezések sem az Ön tárhelyén futnak, mégis így küldi a weboldala. Emiatt az egész szervert tiltó listára helyezhetik, ami már többször megtörtént. Helyesen az Ön email címével kéne küldenie a weboldalának ezeket a leveleket.

Mi a megoldás?
3 féle megoldással is javítható.

1. SMTP levélküldés bekapcsolása a weboldalában. (PHPmail helyett)
Érdemes PHPmail helyett SMTP levélküldést alkalmazni.

SMTP beállítás:
Kimenő levelek kiszolgálója: localhost
Felhasználónév: A teljes e-mail cím (pl.: valami@valaki.hu, olyan email cím, ami létezik a nálunk lévő tárhelyén)
Jelszó: Ön adta meg, mikor létrehozta a fiókokat.
Ez a módosítás nagy valószínűséggel megoldhatja a gondot, bár erősen weboldal függő.

2. Javító modul telepítése (leginkább CMS rendszerek esetén, pl.: Joomla, WordPress stb)
A weboldalához -amennyiben elérhető- olyan modult telepíteni, ami ezt a hibás funkciót javítja.


3. PHP paraméter javítása
A PHP mail függvénynél az alábbiak szerint: tarhely.eu/ugyfeladmin/knowledgebase.php...isplayarticle&id=154
- Itt a "From" paraméter és az "f" kapcsoló után az általunk küldött példa szerint kell alkalmazni a küldő email címet (olyan email cím, ami létezik a nálunk lévő tárhelyén).
- Az ügyfél (aki ír Önnek, rendel Öntől stb) email címét "reply-to" paraméterbe kell megadni.

Eddig miért működhetett?
Ez egy olyan beállítás volt, amit korábban kevésbé szankcionáltak nemzetközileg, így az ügyfeleink igényeinek megfelelően (hogy sok oldalt ne kelljen módosítani) engedélyeztük. Az utóbbi hónapokban azonban a legnagyobb levelezési szolgáltatók (gmail, citromail, freemail, yahoo stb.) egyre jobban szigorítottak és emiatt többször került tiltó listára a szerver, így az adott szerveren lényegében mindenki tiltó listára került és nem tudtak megfelelően levelezni.

Mikor változik a jelenlegi helyzet?
Ügyfeleink kérésére megpróbáljuk minél tovább húzni, de amint ismét tömegesen helyezik SPAM listára emiatt a szervereinket, azonnal cselekednünk kell.


Thursday, April 10, 2014
Utolsó szerkesztés: 9 éve 8 hónapja Zotius által.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!