- Hozzászólások: 338
- Köszönetek: 126
Helpdesk - Ticket rendszer joomlához
- csezo
-
Témaindító
- Nem elérhető
- Elit fokozatú fórumozó
-
Kevesebb
Több
4 éve 4 hónapja #14776
Írta: csezo
Ha értékesnek találtad a hozzászólást, azt a "KÖSZÖNÖM" gombbal jelezheted.
Helpdesk - Ticket rendszer joomlához téma létrehozva csezo által
Sziasztok
Használ valaki közületek helpdesk, titcket system -et?
Azt szeretném elérni, hogy a honlap tulajdonosok az egyedi kéréseiket ne mindenféle platformot (email, facebook, viber, hangouts) írogassák, hogy aztán jól elfelejtsem, hanem egyetlen helyen, ahol kezelni tudom azokat, jelezni a készültségi állapotot, esetleg vezetni a ráfordított munkaidőt részemről, lezárni egy egy kérést.
Vannak jobbnál jobb megoldások, amelyek felhőben működnek, de én már csak maradnék a földön, saját tárhelyen, hiszen némileg egyéni kinézetet is ki szeretnék alakítani.....
Esetleg valakinek ötlete, javaslata? Itt most nem arra gondolok, hogy a google milyen találatot ad, hanem konkrét személyes tapasztalat
Hátha
Használ valaki közületek helpdesk, titcket system -et?
Azt szeretném elérni, hogy a honlap tulajdonosok az egyedi kéréseiket ne mindenféle platformot (email, facebook, viber, hangouts) írogassák, hogy aztán jól elfelejtsem, hanem egyetlen helyen, ahol kezelni tudom azokat, jelezni a készültségi állapotot, esetleg vezetni a ráfordított munkaidőt részemről, lezárni egy egy kérést.
Vannak jobbnál jobb megoldások, amelyek felhőben működnek, de én már csak maradnék a földön, saját tárhelyen, hiszen némileg egyéni kinézetet is ki szeretnék alakítani.....
Esetleg valakinek ötlete, javaslata? Itt most nem arra gondolok, hogy a google milyen találatot ad, hanem konkrét személyes tapasztalat
Hátha
Ha értékesnek találtad a hozzászólást, azt a "KÖSZÖNÖM" gombbal jelezheted.
Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!
- Balázs
-
- Nem elérhető
- Adminisztrátor
-
4 éve 4 hónapja #14778
Írta: Balázs
Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).
Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu
Balázs válaszolt a következő témában: Helpdesk - Ticket rendszer joomlához
Sajnos egyiket sem használtam, így szerintem az értékelések alapján dönts:
extensions.joomla.org/category/clients-a-communities/help-desk/
Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).
Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu
Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!
- gtgt
-
- Nem elérhető
- Újonc fórumozó
-
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 1
- Köszönetek: 0
3 éve 4 hónapja #15823
Írta: gtgt
gtgt válaszolt a következő témában: Helpdesk - Ticket rendszer joomlához
Megkérdezhetem melyiket választottad végül?
Most ott tartok, hogy egy különálló rendszert (HESK) beteszek Joomla mellé.
Most ott tartok, hogy egy különálló rendszert (HESK) beteszek Joomla mellé.
Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!
- csezo
-
Témaindító
- Nem elérhető
- Elit fokozatú fórumozó
-
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 338
- Köszönetek: 126
3 éve 4 hónapja #15825
Írta: csezo
Ha értékesnek találtad a hozzászólást, azt a "KÖSZÖNÖM" gombbal jelezheted.
csezo válaszolt a következő témában: Helpdesk - Ticket rendszer joomlához
Azt én is használtam, csak az ügyfelek nem. Folyamatosan emailen írták meg a nyűgöket, így aztán elengedtem
Ha értékesnek találtad a hozzászólást, azt a "KÖSZÖNÖM" gombbal jelezheted.
Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!