- Köszönetek: 0
A webhely leállítása után nem elérhető sem a felhasználói oldal sem pedig az adminisztrációs oldal
- FM
-
Témaindító
- Nem elérhető
- Újonc fórumozó
-
Kevesebb
Több
5 éve 2 hónapja #13911
Írta: FM
A webhely leállítása után nem elérhető sem a felhasználói oldal sem pedig az adminisztrációs oldal téma létrehozva FM által
Rendszer -> Globál. konf. -> Webhely -> Webhely beállításai -> A webhely leállítása -> Igen -re lett állítva, és most nem érem utol az admin felületet sem.
Nagyon kezdő vagyok, és csak annyit szerettem volna elérni, hogy egy ideig ne lehessen utolérni a weboldalt. Ilyenkor mi a teendő, hogyan tudok újra belépni?
Nagyon kezdő vagyok, és csak annyit szerettem volna elérni, hogy egy ideig ne lehessen utolérni a weboldalt. Ilyenkor mi a teendő, hogyan tudok újra belépni?
Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!
- Balázs
-
- Nem elérhető
- Adminisztrátor
-
5 éve 2 hónapja #13912
Írta: Balázs
Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).
Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu
Balázs válaszolt a következő témában: A webhely leállítása után nem elérhető sem a felhasználói oldal sem pedig az adminisztrációs oldal
Ez a dolog alapesetben nem függ össze az admin eléréssel. Hivatkozást tudsz bemásolni?
Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).
- FM
-
Témaindító
- Nem elérhető
- Újonc fórumozó
-
Kevesebb
Több
- Köszönetek: 0
5 éve 2 hónapja #13913
Írta: FM
FM válaszolt a következő témában: A webhely leállítása után nem elérhető sem a felhasználói oldal sem pedig az adminisztrációs oldal
Bármit is szeretnék utolérni, ez jelenik meg:
No configuration file found and no installation code available. Exiting...
Semmi mást nem módosítottam, csak a webhely leállításnál jelöltem be az igent.