Fontos Bedöglött a regisztráció...

Több
2012 márc. 15 10:56 - 2012 márc. 15 11:03 #1 Írta: Zotius
Zotius létrehozta a témát: Bedöglött a regisztráció...
Nem tudom, mi az oka, az utóbbi napokban honlapomon bedöglött a regisztráció. Már többen jelezték, hogy nem tudnak regisztrálni. Miután kitöltötték a mezőket a szükséges adatokkal, és a Regisztrálás gombra kattintanak, a regisztráció helyett egy üres képernyőn a bal felső sarokban csak a "Could not open socket" hibaüzenet jelenik meg. Én is kipróbáltam, tényleg ez van. Gőzöm sincs, hol lehet a hiba, és mi lehet a megoldás. Sürgős segítséget kérek!

Kiegészítés: Állítólag ugyanez a hiba keletkezett a vendégkönyvnél is. Próbáltam, itt a bejegyzés működik.

Ha hasznos volt a hozzászólásom számodra, nyugodtan megnyomhatod lent a „Köszönet” gombot :)
Skype: zotius
Utolsó szerkesztés: 2012 márc. 15 11:03 Írta: Zotius. Indoklás: kiegészítés

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2012 márc. 15 11:22 #2 Írta: Zotius
Zotius válaszolt a témára: Válasz: Bedöglött a regisztráció...
Próbaképpen kikapcsoltam a reCapthca beállítást a regisztrációnál (mostani beállítás: alapértelmezett), s egy teszt felhasználót sikerült regisztrálnom. Pár perc múlva egy új, valódi felhasználónak is sikerült. Így már végképp nem tudom, hogy mi a gond. Talán a Google reCaptcha szolgáltatása döglött be?

Ha hasznos volt a hozzászólásom számodra, nyugodtan megnyomhatod lent a „Köszönet” gombot :)
Skype: zotius

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2012 márc. 15 14:42 #3 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a témára: Válasz: Bedöglött a regisztráció...
Lehet, hogy a szolgáltató babrált a szerverbeállításokkal. A fsockopen engedélyezve van?

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2012 márc. 15 15:31 #4 Írta: Zotius
Zotius válaszolt a témára: Válasz: Bedöglött a regisztráció...

Balázs írta: Lehet, hogy a szolgáltató babrált a szerverbeállításokkal. A fsockopen engedélyezve van?

Ezt hol tudom ellenőrizni? A tárhelyemnél valahol a cPanel kezelőfelületen?

Ha hasznos volt a hozzászólásom számodra, nyugodtan megnyomhatod lent a „Köszönet” gombot :)
Skype: zotius

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2012 márc. 15 16:56 #5 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a témára: Válasz: Bedöglött a regisztráció...
Futtasd le ezt a kódot, egy saját PHP-fájlban:
<?php
 if(function_exists('fsockopen')) {
 echo "fsockopen function is enabled";
 }
 else {
 echo "fsockopen is not enabled";
 }
 ?>

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Zotius

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2012 márc. 15 17:26 #6 Írta: Zotius
Zotius válaszolt a témára: Válasz: Bedöglött a regisztráció...
Lefuttattam, az fsockopen engedélyezve van.

zotius.hu/fso_teszt.php

eredmény: fsockopen function is enabled

Ha hasznos volt a hozzászólásom számodra, nyugodtan megnyomhatod lent a „Köszönet” gombot :)
Skype: zotius

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2012 márc. 15 18:00 #7 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a témára: Válasz: Bedöglött a regisztráció...
Akkor egy hibalehetőséggel kevesebb. Igazából, azt is eltudom képzelni, hogy szolgáltatás kihagyás lehetett az adott pillanatban. Ha visszakapcsolod és működik, akkor valószínűleg, az volt, ha nem, akkor tovább kell keresni a probléma forrását.

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2012 márc. 15 18:24 #8 Írta: Zotius
Zotius válaszolt a témára: Válasz: Bedöglött a regisztráció...

Balázs írta: Akkor egy hibalehetőséggel kevesebb. Igazából, azt is eltudom képzelni, hogy szolgáltatás kihagyás lehetett az adott pillanatban. Ha visszakapcsolod és működik, akkor valószínűleg, az volt, ha nem, akkor tovább kell keresni a probléma forrását.

Az imént épp ezt tettem. Visszakapcsoltam, csináltam (volna) egy új teszt user regisztrációt, s ugyanazt a hibaüzenetet kaptam. Ezután ismét kikapcsoltam, a regisztráció sikerült. A hiba teljesen egyértelműnek tűnik, csak a megoldás módját nem tudom :(

Ha hasznos volt a hozzászólásom számodra, nyugodtan megnyomhatod lent a „Köszönet” gombot :)
Skype: zotius

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2012 márc. 15 19:08 #9 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a témára: Válasz: Bedöglött a regisztráció...
1. Az alap regisztrációs űrlapot használod vagy külső bővítményt?
2. A reCaptcha belső Joomlás pluginnal generáltatod vagy külső bővítménnyel?

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2012 márc. 16 08:16 #10 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a témára: Válasz: Bedöglött a regisztráció...
Karbantartás miatt lemaradt a hozzászólásod, de olvastam. Egy próbát tehetsz, esetleg még az RVS reCaptchával: extensions.joomla.org/extensions/access-...curity/captcha/15782

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!