× Kereskedelmi és bolt bővítmények

file Kérdés Virtuemart - 3.0.16-os verzióban nem küld a rendszer visszaigazoló íméleket

Több
2016 júl. 06 20:09 #1 Írta: sanya93
Sem az admin sem a vásárló nem kap visszaigazoló levelet megrendelés leadás után. VirtueMart 3.0.16 j3.5.1.Viszont az email küldés az oldalról más mindenhol tökéletesen működik, Kapcsolatoknál, a virtuban az admin felületről értesítés a vásárlónak, breezi ürlapoknál is. Utolsó működő virtuemart 2.9 volt.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2016 júl. 06 20:17 #2 Írta: csezo
picit olvass vissza, itt is volt róla szó, hogy ez a páros tartalmaz egy levélküldési hibát, és a javítást is megtalálod ezen a fórumon, valamelyik topikban

Ha értékesnek találtad a hozzászólást, azt a "KÖSZÖNÖM" gombbal jelezheted.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2016 júl. 06 20:23 #3 Írta: sanya93
Nem találtam azért is kérdeztem. De még most sem találom pedig az összes oldalt átnéztem.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2016 júl. 06 20:27 #4 Írta: csezo

Ha értékesnek találtad a hozzászólást, azt a "KÖSZÖNÖM" gombbal jelezheted.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2016 júl. 06 20:42 #5 Írta: sanya93
Most hova írjak? Az ottani megoldás nem jó sőt hülyeség mert ugyan azt az egy sort hogy változtassam meg kettő másikra? A másik az hogy nekem nem ír ki rendelésleadásnál semmilyen hibaüzenetet. Amit ott ír azt javítottam nálam de semmi változás. Bocs ha rossz helyre írtam.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2016 júl. 07 07:21 #6 Írta: csezo
Ez friss telepítésű rendszer, vagy upgreltél eg régebbi állapotról?
Az tény, hogy ugyan ez a felállás (tiszta telepítés) egyik üzemeltet webáruháznál sem okoz problémát, így egészen bizonyos, hogy valami Nálad nem kerek. Ilyenkor érdemes megnézni a hibanaplót a szerveren. A szolgáltatók ezt többnyire elérhetővé teszik. Hanem, akkor állítsd át részletes naplózásra Joomlát, és ott vélhetően találni majd érdekességeket.
De ha vársz még egy hetet, akkor jön a Joomla! 3.6, hátha az megoldja
Addig is nézegesd a hibanaplót

Ha értékesnek találtad a hozzászólást, azt a "KÖSZÖNÖM" gombbal jelezheted.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2016 júl. 07 14:44 #7 Írta: sanya93
Frissítettem, Előszőr a virtut 2.6 ra aztán a joomlát 2.5 ről 3-asra,.ezután virtut frissítettem ahogy kiadták a frissítéseket. Az utolsó ami még működött virtuemart a 2.9-es verzió volt. Azóta egyik frissités sem oldotta meg.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2016 júl. 08 07:32 - 2016 júl. 08 07:33 #8 Írta: Balázs
A 3.0.17.2 -es javítócsomaggal is próbáltad már?

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu
Utolsó szerkesztés: 2016 júl. 08 07:33 Balázs által.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2016 júl. 11 18:11 #9 Írta: sanya93
Frissítettem de nincs változás

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2016 júl. 11 23:43 #10 Írta: sanya93
Minden értesítő levél működik normálisan. A kapcsolat komponenstől jön email, a regisztrációról jön levél, a virtu adminban a rendelések lapon "Értesítsük a Vásárlót?" onnan is jön levél. De ha vásárolnak az áruházba onnan sem a vevő sem én mint admin nem kapok levelet, Ááá már nem tudom hol a hiba.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!