× Kereskedelmi és bolt bővítmények

Kérdés Virtuemart - rendelés visszaigazolás - adó cimke nem látszik

Több
2015 dec. 19 13:05 #1 Írta: KöveZoli
KöveZoli létrehozta a témát: Virtuemart - rendelés visszaigazolás - adó cimke nem látszik
Sziasztok,

A kosár véglegesítése után az ügyfélnek és az adminnak küldött e-mailekből hiányzik az ADÓ címke, illetve az alján az adó tartalma is üres.
Van erre megoldásotok?

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 dec. 22 09:33 - 2015 dec. 22 11:49 #2 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a témára: Virtuemart - rendelés visszaigazolás - adó cimke nem látszik
1. A kezdetek óta nem jelent meg, vagy valamelyik frissítés után vette csak észre?
2. A legfrissebb verzió van telepítve?

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu
Utolsó szerkesztés: 2015 dec. 22 11:49 Írta: Balázs.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 dec. 22 11:04 #3 Írta: KöveZoli
KöveZoli válaszolt a témára: Virtuemart - rendelés visszaigazolás - adó cimke nem látszik
Kezdetek óta nem látom.
Joomla! 3.4.6 (a frissítést megelőzően sem volt ott)
VirtueMart 3.0.12

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!