× Kereskedelmi és bolt bővítmények

Kérdés Virtuemart 3 - Szállítási mód ill. fizetési mód elszáll

Több
2015 máj. 10 21:27 #1 Írta: rizsa
rizsa létrehozta a témát: Virtuemart 3 - Szállítási mód ill. fizetési mód elszáll
Sziasztok!
Találkozott már vki olyannal, hogy egy idő után a rendelést visszaigazoló mailben, illetve a kiszállítónak küldött mailből eltűnnek az árak, ugyanakkor a kiszállítási és fizetési mód helyett egy leírás jelenik meg, mintha nem lennének hozzáadva.
Ha törlöm és hozzáadom megint a fizetési és a kiszállítási módot, akkor egy ideig működik, aztán napok múlva újra elszáll..

köszönöm:
RZS

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 máj. 11 11:23 #2 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a témára: Virtuemart 3 - Szállítási mód ill. fizetési mód elszáll
A legfrissebb verzió van fent?

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 máj. 12 14:42 #3 Írta: rizsa
rizsa válaszolt a témára: Virtuemart 3 - Szállítási mód ill. fizetési mód elszáll
Virtuemart 3.0.6.4
AIO 3.0.8
Joomla 3.3.6
Az az érdekes, hogy az admin felületen minden látszik, csak a küldött mailben nem.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 máj. 12 17:58 #4 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a témára: Virtuemart 3 - Szállítási mód ill. fizetési mód elszáll
Azt javaslom, hogy frissíts 3.0.9-re és teszteld meg, hogy fenn áll-e továbbra is a probléma.

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 máj. 12 18:14 #5 Írta: rizsa
rizsa válaszolt a témára: Virtuemart 3 - Szállítási mód ill. fizetési mód elszáll
rendben, köszönöm, most arra próbálok rájönni, köthető-e bármilyen eseményhez, ami ezt okozza, pl rendelés közben visszalépés, vagy rendelés felfüggesztése, esetleg vmelyik termék rendelése.. ilyesmi.., mert mást nem tudok elképzelni..frissítés hétvégén, majd jelentkezem, hogy megoldódott-e a probléma..

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!