file Azért mert a tárhely ip címe módosult okozhat olyat,hogy nem jelenik meg a joomlás lap?

Több
2015 ápr. 27 12:16 #11 Írta: GitFun
Csak egy ötlet:
Ha jól értem, lementetted a jelenlegi adatbázist.
Töröld a szerveren a teljes adatbázist szőröstül-bőröstül, azonosító sorral együtt, majd hozd létre újra azonos azonosítókkal, és importáld vissza.
Hátha...

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 ápr. 27 14:46 #12 Írta: Balázs

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

  • vero
  • vero profilkép Témaindító
  • Nem elérhető
  • Joomla rajongó
  • Joomla rajongó
  • a nap mindig akkor süt fel amikor nem számítunk rá
Több
2015 ápr. 29 22:38 #13 Írta: vero
Szia!

nem engedte az üres adatbázist törölni.

DROP DATABASE adatbázis neve -paranccsal- csak a táblákat tudtam törölni.:-S

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 ápr. 30 00:16 #14 Írta: Balázs
Pontosan hol?

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

  • vero
  • vero profilkép Témaindító
  • Nem elérhető
  • Joomla rajongó
  • Joomla rajongó
  • a nap mindig akkor süt fel amikor nem számítunk rá
Több
2015 máj. 02 14:20 #15 Írta: vero
sziasztok!

innen nem tudom törölni csak a táblákat :unsure:
Mellékletek:

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 máj. 02 17:07 #16 Írta: GitFun
Bár nem sok tárhelyszolgáltatóhoz volt szerencsém, de ezt rendszerint valahol a webes admin felületről lehet végrehajtani, ahol az előfizetésedet, domaineket, adatbázisokat, stb. tudod kezelni.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: vero

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 máj. 02 21:23 #17 Írta: Balázs
Miért szeretnéd amúgy törölni a db-t?

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 máj. 02 21:55 #18 Írta: GitFun
Az alapján, amit leírt, a tárhelyszolgáltatónál végzett módosítások óta - mondjuk úgy - nem találja a Joomla az adatbázist.
A szolgáltató csak az IP változásáról tájékoztatott, de nem tudni, mit módosítottak még.
Saját esetemben fordult elő, hogy a db teljes törlése, majd újra létrehozása és visszaimportálása után helyreállt a kapcsolat.
Nem biztos, hogy ugyanez most is a helyzet, de mivel csak pár perces művelet (lett volna), gondoltam, hátha ő is ebbe szaladt bele, érdemes megpróbálni.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 máj. 02 22:23 #19 Írta: Balázs
Én továbbra is azt mondom, hogy meg kell fogni az egészet és saját gépen le kell tesztelni. Ha ott működik, akkor a tárhelyszolgáltató a ludas.

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2015 máj. 03 08:21 #20 Írta: GitFun
Én nem vitatkozom veled, természetesen így van, ahogy írod. Csak segíteni próbáltam, hogy ehhez hasonló esetben volt ilyen is.
(Nagyon dataglobe-os történet. ;) )

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!