question-circle Helpdesk - Ticket rendszer joomlához

Több
2019 máj. 10 07:58 #1 Írta: csezo
Helpdesk - Ticket rendszer joomlához téma létrehozva csezo által
Sziasztok

Használ valaki közületek helpdesk, titcket system -et?
Azt szeretném elérni, hogy a honlap tulajdonosok az egyedi kéréseiket ne mindenféle platformot (email, facebook, viber, hangouts) írogassák, hogy aztán jól elfelejtsem, hanem egyetlen helyen, ahol kezelni tudom azokat, jelezni a készültségi állapotot, esetleg vezetni a ráfordított munkaidőt részemről, lezárni egy egy kérést.

Vannak jobbnál jobb megoldások, amelyek felhőben működnek, de én már csak maradnék a földön, saját tárhelyen, hiszen némileg egyéni kinézetet is ki szeretnék alakítani.....

Esetleg valakinek ötlete, javaslata? Itt most nem arra gondolok, hogy a google milyen találatot ad, hanem konkrét személyes tapasztalat

Hátha

Ha értékesnek találtad a hozzászólást, azt a "KÖSZÖNÖM" gombbal jelezheted.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
2019 máj. 10 09:30 #2 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a következő témában: Helpdesk - Ticket rendszer joomlához
Sajnos egyiket sem használtam, így szerintem az értékelések alapján dönts: extensions.joomla.org/category/clients-a-communities/help-desk/

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!